zaterdag 23 mei 2015

Review: het enige echte mini kleurboek voor volwassenen

Vandaag heb ik eindelijk mijn kleurplaatjes af uit het enige echte mini kleurboek.
Ik vind dit een moeilijk boekje omdat hij voor mij niet lekker in de hand ligt.... Nu hoor ik mensen zeggen "dan doe je er een ringbandje in" maar ik geloof in producten reviewen zoals je ze in de winkel koopt! Maar mijn eerste tip voor de uitgever voor deel 2 (of eventueel al de herdruk van deel 1) is gooi er alvast een ringbandje in! Zo ligt hij lekkerder in de hand en is hij fijner om te gebruiken.

Maar wat vind ik verder van dit boekje? Ik heb eerst met stabilo power stiften gekleurd 
Dit werkte erg fijn... Lekker snel en!! Drukt niet door! Het midden stuk was wat "ingewikkeld" wegens de dikke punt van de stift en de vouwlijn.... Maar met wat druk en buig werk was het prima te doen!

Daarna ging ik over op de stabilo 68/88 deze heb ik tegelijk gebruikt "omdat ik dat wilde" en ging opzoek naar een plaat die daar geschikt voor was


Wat ben ik enorm tevreden over dit resultaat!!! Mijn lief zei eerst "ik vind hem te donker worden" maar toen hij af was vond hij hem ook erg geslaagd. Maar 1 nadeel.... Hij drukt door!

Jammer dat wel.... Maar tja... Het resultaat is er wel naar!
Wat ik dus wel erg jammer vind.... Priegel platen doe ik het liefst met stabilo 88... En zoon klein boekje heeft nogal wat priegel platen! Hiervoor zou ik dan wel wat beter papier willen dat stabilo 88 aankan!

Tenslotte met potlood! Ik heb diverse merken door elkaar gebruikt en eigenlijk waren ze allemaal even prima. Echter blijf ik erbij dat ik liever priegel met de stabilo88 dus ben niet knetter entousiast maar ook niet extreem ontevreden!

Al met al een erg leuk handzaam boekje met een grote variatie aan platen...
Voor mij zou een ringbandje en wat beter papier dit boekje perfect maken voor op pad!
Op de manier dat hij nu is, is hij wat onhandig 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten