dinsdag 19 mei 2015

Het kleurpakket!

aangezien ik niet bij de kleurambassadeurs bijeenkomst kon zijn, zijn mijn kleurspullen naar mij toegestuurd!
Een fenominaal pakket en je hebt even geen idee waarmee je moet beginnen! Over waarmee ik ben begonnen meer in het volgende verslag ;)
in het pakket zat het enige echte kleurboek deel 5, senioren boek deel 2, mandala boek deel3 , kleurboek voor grote kinderen deel3, het enige echte mini kleurboek en het mandala boekje om te versturen. In mijn pakket onbrak nog de mandala posterkoker... Maar deze is later nageleverd! Enige wat ik dus niet heb gekregen wat mensen op de bijeenkomst wel kregen is de kleurpotloden doos.... Hopen dat ik deze in de toekomst toch kan uitproberen!
het kleurboek voor grote kinderen laat ik natuurlijk ook testen door mijn grote kleurster!
Ik heb voorlopig dus mijn handjes vol!
image

Geen opmerkingen:

Een reactie posten