dinsdag 19 mei 2015

Kleurstilte

momenteel schiet kleuren niet zo enorm op... Ik heb het druk met de dames het leven en mijn gezondheid...
Wel fijn dus dat tijdens het wekelijkse uurtje zwemmen van mijn oudste mop ik lekker relaxed op het teras van het zwembad kan kleuren.... Maar eerlijkheidshalve is dat bijna het enige moment dat ik momenteel rustig relax kan kleuren! Ik ben of te moe dus kan niet echt focussen of mijn ogen vallen na 5 minuten kleuren dicht of alles is gewoon te druk!
Zodra ik overdag mijn kleurboek pak als de kinderen rustig spelen zit er binnen 3 tellen een kind op schoot! Dus tja..... Even een kleurstilte... Oftewel... Ik wil wel maar wanneer???
Momenteel ben ik in mijn geheime tuin bezig. Een erg mooi boek met veel groen en veel blaadjes en natuur dingen! Ik hou ervan, 
Het boek is net te groot om lekker in je tas mee te nemen, de midden vouw valt niet helemaal netjes zodat het midden van te tekening niet volledig klopt (ja daar kan ik me aan ergeren) ook heb ik hier en daar wat foutjes in de tekeningen ontdekt....  Slordig maar tja.... De ramp is het niet WANT! Het is verder een prachtig boek met super leuke speelse platen!
Nu even laten zien waar ik al enig tijd aan werk! Onthou.... Ik kan momenteel niet veel kleuren dus het schiet niet super op :)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten