maandag 1 juni 2015

Review: het enige echte mandala boek deel 3

Alweer het volgende review! Dit maal het 3e enige echte mandala boek!

Nu vind ik mandala's enorm verslavend en heerlijk om te doen dus ben al redelijk bevooroordeeld.... Dit boek was toch echt een slag anders dan het boek dat ik gewend ben (ik heb verder enkel deel 1)
Waar deel 1 heerlijk priegelen is is dit boek wat "grover" en heeft vooral veel dik gedrukte lijnen.
Positief gezien ideaal voor mensen die de dunne lijnen minder goed zien of mensen die gek van het iniemienie gepriegel worden!
Ik vind het gewoon heerlijk tijdverdrijf maar "het is het toch net niet" qua platen.... Wat het boek nogsteeds een prachtig boek laat.... Al spreekt niet iedere plaat me ecen veel aan.
Ik heb dit keer enkel met stiften gekleurd, de stabilo power en de stabilo 68.
Ik heb even gedacht stabilo 88 te gebruiken maar kon niet echt platen vinden die zich hiervoor leende!  En ik had even geen potlood zin.... Je hebt wel eens van die weken ;)

De plaat met stabilo power... Positief en negatief tegelijk... Je bent zo klaar! Maar de plaat is prachtig, en mijn dochter is weer gelukkig (mama maakte iets extreem roze.... Mama is lief!)
De stift glijd heerlijk over het papier en je hebt er bijna geen op of af merkingen over.... Drukt niet door en gewoon ..... Prima!



Iets fijner dus wilde eerst stabilo 88 gebruiken... Maar toen ik begon had ik al snel door dat dat mijn stiften ging kosten.... Dus 68 gepakt en het werkte super! Iets "priegeliger" maar nog net te doen voor wie daar niet van houd! Heb hier langer over gedaan dan met de power... Maar het was qua tijd geen extreem werk.

Ik heb boek 2 niet dus kan het qua serie niet vergelijken... Maar dit boek was net iets minder dan boek 1! Maar dat is persoonlijke smaak er zullen mensen zijn die dit boek juist fijner vinden (zoveel mensen zoveel smaken) 
Qua papier en drukwerk is het gewoon heerlijk spul! Als er dan een nadeel aan zit is het dat voor een bank kleurder als ik niet een handig vasthou boek is,... Dus ringbandje gaat erin komen! 
(Ik review zoals je het product zou aanschaffen) ik denk ook dat ik het geen dilema zou vinden om iets meer te moeten betalen voor een reeds geringbande versie... Het kost nou eenmaal ook tijd en moeite en geld om het zelf te laten doen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten