dinsdag 19 mei 2015

Review: het enige echte mandala boek om te versturen

image
wouw! Nu hou ik enorm van kaartjesturen en ben ik al een tijdje verslaafd aan kaartjes om in te kleuren... Dus dit was toch wel iets wat in mijn straatje paste!
Wat verwachte ik van dit boekje? Lekker kleurpapier, fijn formaat, mooie patronen
ik heb in dit boekje met potlood (lyra rembrandt polycollor), stabilo 68 en stabilo power stiften gekleurd
potlood was echt heerlijk! Papier vloeide super en ik heb heerlijk genoten van het kleuren in het zonnetje.
image
met de stabilo 68 had ik wat meer moeite... Ik had al gehoord dat het papier wat kon rullen dus was daar best benieuwd naar... Inderdaad als je een paar keer over hetzelfde stukje ging ging het papier een beetje rullen, ook vond ik het heel erg strepen... Iets wat ik normaal niet gewend ben van stabilo 68 dus vond dat erg jammer! De mandala zelf is prachtig maar echt lekker werken deed het niet!
image
toen kreeg ik nieuwe stiften... De stabilo power stiften! En toen was ik nieuwsgierig!! Wat zouden deze doen? In 1 woord heerlijk! De stiften gleden heerlijk over het papier geen last van rullen ookal ging ik er vaker overheen dus mijn stift angst is overwonnen het lag aan de 68 niet aan stift algemeen!
image
Echt een aanrader dit boek! Vooral voor wie van wat minder grote platen houd en van kaartjes versturen... Al kan je natuurlijk ook de plaatjes inlijsten, de platen zijn 15x15cm
Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten