dinsdag 19 mei 2015

Even voorstellen

hier begint het avontuur!
Ik ben uitgekozen samen met 49 anderen om kleurambassadeur te zijn voor uitgeverij BBNC. Dit houd in dat ik flink ga kleuren en boeken en overige kleurproducten voor de uitgever ga uitproberen, testen en reviewen.... Daarom dit nieuwe verse blog! Het is nog even uittesten waar welk knopje voor dient.... Maar we gaan ons best doen :)
Nu de vraag... Wie ben ik? Ik ben Patricia, 37 jaartjes jong op moment van schrijven mama van 2 prachtige jonge dames Freja van 5 jaar en Aurea van (nu nog) 3 jaar. Ik woon samen met Olivier in een klein dorpje op goeree overflakkee. Ik ben thuisblijf mama en naast het never ending fenomeen huishouden heb ik vele andere hobbies waaronder kleuren. 
Ik kleur nu al een hele tijd en mijn verzameling kleurtjes, boekjes en bijkomende dingen groeit en groeit. En zal de komende tijd nog meer groeien door al de te reviewen producten. Ik kleur het liefst met potlood al heb ik de laatste tijd erg veel met stabilo stiften (lekker mandala's priegelen....) . Mijn favoriete potloden zijn de Lyra rembrandt polycollors. Hier heb ik een grote doos van.. Maar ik heb ook diverse andere potloden! Ik ben dus super nieuwsgierig naar de potloden die de uitgever gaat verstrekken 😍 Tiesjes luvs kleurtjes!! 
Dus! Wat ga ik doen? 6 mei is er een ambassadeurs bijeenkomst dan krijgen we meer informatie, worden we in de watjes gelegd en krijgen we onze eerste dosis kleurspullen! Ik kijk hier extreem naar uit natuurlijk! De boeken die ik al heb van deze uitgever zal ik alvast een beetje gaan beschrijven en laten zien wat ik daaruit gemaakt heb. Ik heb natuurlijk meer boeken die niet van BBNC zijn..... Aangezien dit mijn blog is en ik dit blog ga gebruiken voor mijn kleur avonturen zal ik ook over deze boeken schrijven! Maar eerlijk is eerlijk.... De kleurboeken die BBNC uitbrengt zijn erg leuk en ze doen zeer zeker hun best om ons kleurders een plezier te doen
Momenteel heb ik van uitgeverij BBNC de boeken : het enige echte kleurboek voor volwassenen 1&2, het eerste enige echte mandala boek, het eerste enige echte kleurboek voor op reis en de enige echte kleur agenda 2015! Ik heb er dus nog een aantal niet.... Maar ik ben wel van plan om mijn collectie compleet te maken om mijn ambassadeursschap goed te kunnen uitvoeren
Nou..... Tot dus ver mijn eerste bericht! Ik moet het nog een beetje aankeden en opleuken 😁 maar ik ga mijn best doen!
Laat gerust een bericht achter of voeg me toe aan een leeslijst!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten