woensdag 24 juni 2015

Review Crayola raam stiften

Ik zag een tijdje terug een oproepje op www.love2bemama.com om Crayola raam markers te testen met je kinderen! Natuurlijk sprak dit me direct aan en heb ik me natuurlijk direct aangemeld.
Blij verrast was is dus toen ik uitgeloot werd om te testen.

Een aantal dagen terug ontving ik mijn pakje stiften en was benieuwd! Mijn eerste indruk was "zijn dit dan een soort van white board markers? Hoe gaat het schoonmaken en hoe zijn ze in het gebruik??

Ik wilde de dames op hun kamer laten testen maar omdat daar het houtwerk al netjes in de verf zit en ik deze stiften nog niet ken... Toch maar eerst beneden aan de kinderen geven!

Aurea vond het lastig serieus iets te tekenen op haar helft maar Freja was volledig in haar nopjes... 
Met grijns van oor tot oor was ze lekker aan het tekenen en kleuren.
Aurea had voor de vuurdoop de kozijnen ook maar gelijk gekleurd... Top! Konden we het schoonmaken pas echt goed uittesten.
Het kleuren is totaal anders dan met whiteboard markers... Duidelijk meer kleur.. Het blijft echt als een soort krijt op het raam zitten en als het droog is wrijf je het er niet zomaar vanaf! Ik zeg dat dit een pluspunt is.... Waar je bij whiteboard markers al snel hebt dat het per ongeluk uitgeveegd is blijft de tekening nu duidelijk staan.
Maar dan denk je al snel.. Woops hoe gaat schoonmaken dan?
Nou... Heel simpel! Zodra je het nat spuit zie je het al oplossen! Doekje eroverheen en de "verf" is weg! Wel blijft er een "waasje" achter die je zo weg hebt met een sopje of in mijn geval een plantenspuit en een karcher trekker...
En niet onbelangrijk... Ook je houtwerk is zo schoon! 
Ik heb een tekening ook op houtwerk een paar daagjes laten zitten en nogsteeds ging alles er prima af! Ik vind het top kleurtjes











Zijn er dan ook nog minpunten? 
Enige wat ik kan bedenken is dat de "kunst" niet enorm duidelijk zichtbaar is omdat je toch meer dunne lijntjes tekent... 
Maar als je pret en resultaat naast elkaar legt is pret toch het belangrijkste! 
Een aanrader dus! Zonder enig twijfel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten