zaterdag 27 juni 2015

Review : De enige echte verjaardags kleurkalender

Een keer geen boek maar een kalender kleuren!
Nu moet ik eerlijk zijn... Ik ben al jaren verknocht aan onze rien poortvliet kalender dus zat hier een beetje mee in mijn maag... 
Naast dat ik geen kalender nodig had schrok ik ook een beetje van de extreem priegelige chaotische platen... Hoe ga ik dit doen??
Het besluit viel... We gaan het gewoon doen! Desnoots geven we hem ingekleurd weg?? 
Ik besloot de maanden te kleuren van mijn en mijn dochters verjaardagen! Dan was het kiezen welke we doen in iedergeval al gedaan....

Verbaasd was ik over hoe fijn deze kalender kleurt... Ik kreeg er enorme lol in en de patronen werden minder chaotisch naarmate ik kleurde.... 
Ik heb overigens alles met stabilo88 gekleurd dit omdat het echt een priegel kalender is
Mijn jongste dochter is in juli jarig en is gek op blauw! Ze mocht de kleuren kiezen :) 



Mijn oudste is dan weer van het roze :)

Tja wat te vertellen over de kalender.... Hij schrikt af wegens de priegel platen maar eigenlijk is het een heerlijke kleurervaring! Ik ga hem zeker afmaken... En denk eigenlijk ook dat ik hem stiekem zelf hou! 
(Of er moet iemand zijn die hem dolgraag wilt hebben)


1 opmerking: